JAG KÄNNER MIG GRINIG!

Det är väl fan om inte den borgeliga eran måste få ett slut!

 Ned med kapitalismen och dess anhang. Fram för kollektivet, med goda samarbetsformer, där vi medborgare tar gemensamma demokratiska beslut!
 


Bort med all borgelig press som styrs av kapitalet. Uppförstorade ickevetande slaskartiklar! Ebba von Essens hjärntvätts info om prinssbröloppet! Man kan spy! blä!

ETC är ett exempel på bra press, med utmärkta artiklar om politik och miljö!

Bort med fjantTV!
 TV 4 och andra nummerkanaler som styrs av Bonniers och övriga kapitalbolag är de största bidragarna till destruktiviteten! De sysslar bara med hjärntvätt av tittarna. Idiotisk reklam! Vad är det för typ av människor som tar till sig, denna infernaliskt dumma information?

Kulturen har rasat ner i en avgrund. Verklighetsfrämmande tjafs! Var tog proggen vägen?

Fackföreningsrörelsen, LO och de övriga arbetarorganen har omformats till högerns kappvändare. Var är striden mot kapitalet och dess vidrigheter? Varför mobiliserar man inte folket och tar strid för den arbetande klassen? 
Näringslivets profeter, är de enda som hörs!

Maten och våra livsmedel, produceras i stora industrikoncept! 
Som om man gick in i ett pappersbruk, rör med tillsatser och kemikalier! Hur fan kan någon äta dessa produkter? ICA är en av bovarna ! 
Man har lyckas lura konsumenterna, att man är en miljömedveten butik, bara för att man har några enstaka produkter, som är KRAV-märkta! För detta får man använda märkket SVANEN. Vem korrumperade man där? 

Nej, ut på gator och torg och ta strid för ett annat samhälle där vi månar om varandra och där kapitalets makt är bruten och att jag får glädjas över att det finns en morgondag av godhet!   

Kommentarer
Postat av: Penny

Ja lite grinig ser du ut på bilden ;)

2010-03-18 @ 17:16:20
URL: http://pennymeijer.blogspot.com/
Postat av: Tommy Meijer

Ja man kan bli grinig för mindre!

2010-03-24 @ 09:11:03
URL: http://www.vanstermeijer.blogspot.com/
Postat av: Britt-Marie

Jo viktigt att få bort dem från makten. Jo väldigt äckligt med all giftig och konstgjord mat som finns överallt! Själv bor jag i hyreshus men försöker samla så mycket mat jag kan i naturen. Nu börjar vårens säsong med mycket nytt som växer i naturen. Har köpt en bok om ogräs idag. Ska försöka lära mig känna igen olika ogräs och se vad jag kan äta av det om jag hittar det på diverse ställen.Önskar att vi som ej har råd att ha hus och gårdar lättare skulle kunna odla. Tex. glesare mellan husen i hyreshusområden och massor med permaodlingar däremellan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till startsidan